неділя, 5 квітня 2020 р.

Всесвітня історія 3 група І курс


Тема: Узагальнення теми  «СРСР. Країни Центральної

та Східної Європи»
Після цього уроку учні зможуть:
• показувати на історичній карті новоутворені держави після розпаду багатонаціональних імперій;
• характеризувати процес становлення тоталітарних і авторитарних режимів у СРСР та Східній Європі;
• порівнювати розвиток країн із демократичним і авторитарним режимами;
• описувати ключові події історії СРСР та країн Центральної та Східної Європи, оцінювати діяльність провідних політичних лідерів;
• тлумачити та застосовувати поняття і терміни.
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ УРОКУ
Повідомлення теми та цілей уроку.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Портретна галерея
1) Видатний державний та політичний діяч Польщі, начальник Польської держави, ініціатор режиму «санацій». (Юзеф Пілсудський)
2) Угорський диктатор з 1920 р. (Міклош Гортпї)
3) Видатний державний та політичний діяч Чехословаччини, її перший президент у 1918-1935 рр. (Томат Масарик)
4) Король Королівства сербів, хорватів і словенців з династії Карагеоргійовичів, який у січні 1929 р. здійснив державний переворот і проголосив утворення Королівства Югославія. (Король Александр)
5) Лідер Болгарського землеробського народного союзу, який у серпні 1919 р. очолив новий уряд країни. (Александр Стамболійський)
6) Генерал румунської армії, який 5 вересня 1940 р. був призначений прем’єр-міністром країни, прибічник диктаторської влади. (Йон Антонеску)
7) Генеральний секретар ВК РКП(б) та ЦК ВКП(б). (Йосип Сталін)
Логічні завдання
1. Номери наведених понять, термінів і прізвищ проставте у відповідні колонки.
1) «Залізногвардійці»;
2) Корфська декларація;
3) Індустріалізація;
4) «санація»;
5) Судетська область;
6) Юзеф Пілсудський;
7) Томаш Масарик;
8) Йон Антонеску;
9) Йосип Сталін;
10) король Александр;
Відповідь:
11) «кондукеторул»,
12) сербізація;
13) Голодомор;
14) Національне зібрання;
15) начальник держави;
16) Мюнхенська змова;
17) Відовданська конституція;
18) масові репресії;
19) Установчий сейм;
20) цараністи.
Відповідь:
СРСР
Польща
Чехосло-
ваччина
Румунія
Королівство сербів, хорватів і словенців
3, 9, 13, 18
4, 6, 15, 19
5, 7, 14, 16
1, 8, 11, 20
2, 10, 12, 17


2. Визначте наслідки події. ( дивіться Додаток)
3. Оберіть візуальні джерела, які характеризують внутрішню політику СРСР.( дивіться Додаток)


III. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Повторити матеріал теми.
2. Підготувати презентацію про генерала Танаки.





Немає коментарів:

Дописати коментар