неділя, 28 листопада 2021 р.

 29.11. 2021

 ВОП "Європейський вибір України. 3 група ІІІ курс

Шановні здобувачі освіти, продовжуємо навчання.

Фото виконаних робіт надсилайте у Вайбер або Телеграм


Тема: Європейська Комісія та її представництво в Україні

Представництво Європейського Союзу в Україні — офіційне представництво Європейського Союзу в Україні. Представництво є одним з понад 130 аналогічних представництв Європейського Союзу у світі і має статус дипломатичної місії.

Представництво Європейської Комісії в Україні відкрите в столиці України м. Київ у вересні 1993 року. З 1 грудня 2009 року після набуття чинності Лісабонської угоди, Представництво Європейської Комісії перетворилося на Представництво Європейського Союзу в Україні.

Представництво Європейської Комісії в Україні відкрите в столиці України м. Київ у вересні 1993 року. З 1 грудня 2009 року після набуття чинності Лісабонської угоди, Представництво Європейської Комісії перетворилося на Представництво Європейського Союзу в Україні.

Європе́йська комі́сія (або скорочено Єврокомі́сія) — вищий орган виконавчої влади Європейського Союзу, який приблизно відповідає ролі і функціям уряду у системах національних держав. На відміну від національних урядів, Єврокомісія також може виконувати функцію законодавчої ініціативи, але тільки у рамках ЄС та відповідно до Законодавства Європейського Союзу.

Роль комісії іноді відбиває неформальна назва «двигун європейської інтеграції». І не лише тому, що в рамках повноважень першого стовпа вона має майже виняткове право на законодавчу ініціативу, але також і через її історію, склад, культуру й радше європейський, ніж національний світогляд. Крім того, комісія наглядає за тим, щоб не порушувались угоди, і традиційно захищає інтереси малих держав-членів.

Щойно законодавство пройде постанови, що відповідають вимогам Ради та Парламенту, це — відповідальність Комісії, щоб гарантувати, що процес здійснюється. Це виконується через членів держави чи її представництва. До реалізації заходів Комісії залучаються представники країн-членів, громадськості, та приватних приймалень (процес відомий в професійній мові як «комітологія»). Крім того, Комісія несе відповідальність за реалізацію бюджету ЄС; забезпечуючи через Рахункову Палату;чи коректно проводяться фонди ЄС.

Зокрема, Комісія має обов'язок гарантувати договори і закон, що підтримуються, потенційно подаючи країни-учасника або інші установи до Суду Правосуддя в диспуті. У цій ролі це відомо неофіційно як «Опікун договорів». Нарешті, Комісія забезпечує деяке зовнішнє представництво для Об'єднання, пліч-о-пліч з Державами-членами та Спільної Зовнішньої Політики і Політики Безпеки, представляючи Об'єднання в організаціях як наприклад Світова Торгова Організація. Це також звично для Президента відвідати зустрічі G7.

Комісія складається із колегії спеціальних «Уповноважених» 27 членів, у тому числі Президент і віце-президенти. Хоча кожного члена призначає національний уряд, по одному від держави, вони не представляють свою державу в Комісії. На практиці, однак, вони іноді відстоюють національні інтереси своїх країн. Після того пропонуються, портфоліо делегатів Президента серед кожного з членів. Влада спеціального Уповноваженого значною мірою залежить від їх портфоліо, і може змінитися з часом. Наприклад, Уповноважений з освіти виріс у значенні, відповідно до підвищення  рівня важливості в освіти і культури в Європейській розробці політичного курсу.

Інший приклад -  Комісія з питань конкуренції, яка обіймає надзвичайно видиму посаду з глобальним охопленням. Перед тим, як Комісія зможе вступити в управління, колегію як одне ціле повинен схвалити Парламент. Спеціальних уповноважених підтримує їх особистий кабінет, який дає їм політичне керівництво, доки Державна цивільна Служба (ДГУ, див. нижче) має справу з технічною підготовкою.

Комісія була створена з самого початку виступати як незалежний наднаціональний орган окремо від уряду; він був описаний як «єдиний орган, спрямований думати як європейський». Члени пропонуються їх національними урядами держав-учасниць, по одному від кожного з них. Тим не менш, вони зобов'язані діяти незалежно один від одного — нейтральні від інших факторів, таких як ті уряди, які їх призначили. Це відрізняється від Ради, яку представляє уряд парламенту, який представляє громадян, економічний і соціальний комітет, який представляє собою організоване громадянське суспільство, і Комітет регіонів, який представляє місцеві і регіональні органи.

Згідно статті 17 Договору про Європейський Союз Комісія має кілька функцій: розробляє середньострокові стратегії; розробляє законодавство і арбітраж в законодавчому процесі; представляє ЄС в торгових переговорах; розробляє правила і положення, наприклад, в політиці в області конкуренції; складає бюджет Європейського Союзу; і ретельно досліджує здійснення договорів і законодавства. Правила процедури Європейської Комісії створює роботу і організацію Комісії.

Виконавча влада

Комісія відрізняється від інших інститутів тим, що лише вона має законодавчу ініціативу в ЄС. Тільки Комісія може вносити офіційні пропозиції щодо законодавства: вони не можуть брати участь у законодавчих галузях. Відповідно до Лісабонського договору, не допускається жодних законодавчих актів у сфері спільної зовнішньої політики та політики безпеки . В інших сферах Рада та Парламент можуть запитувати законодавство; у більшості випадків Комісія ініціює на основі цих пропозицій. Ця монополія покликана забезпечити скоординовану та узгоджену розробку законів ЄС . Цю монополію оскаржували деякі, хто стверджує, що Парламент також повинен мати це право, оскільки більшість національних парламентів у певних аспектах мають право.  Однак Рада та Парламент можуть вимагати від Комісії розробити законодавчий акт, хоча Комісія має повноваження відмовитись у цьому  як це було зроблено у 2008 році щодо транснаціональних колективних конвенцій.  Відповідно до Лісабонського договору, громадяни ЄС також можуть просити Комісію прийняти законодавство у цій галузі через петицію, що містить мільйон підписів, але це не є обов'язковим до виконання.

Повноваження Комісії щодо пропонування закону зазвичай зосереджені на економічному регулюванні. Він висунув велику кількість нормативно-правових актів, що базуються на " принципі застереження ". Це означає, що превентивне регулювання відбувається, якщо існує справжня небезпека для навколишнього середовища та здоров'я людини: наприклад, щодо боротьби зі змінами клімату та обмеженням генетично модифікованих організмів . Це протистоїть ваговим нормам щодо їх впливу на економіку. Таким чином, Комісія часто пропонує більш жорстке законодавство, ніж інші країни. Завдяки розміру європейського ринку, це зробило законодавство ЄС важливим впливом на світовому ринку.

Нещодавно Комісія перейшла до створення європейського кримінального права . У 2006 році викид токсичних відходів на берег Кот-д'Івуару з європейського корабля змусив Комісію розглянути законодавство проти токсичних відходів. Деякі держави ЄС у той час навіть не мали злочину проти перевезення токсичних відходів; це змусило уповноважених Франко Фраттіні та Ставроса Дімаса висувати ідею «екологічних злочинів». Їх право пропонувати кримінальний закон було оскаржено в Європейському суді, але воно було підтримане. Станом на 2007, тільки інші пропозиції криміналістів, які були висунуті на передньому плані знаходяться на директивах прав інтелектуальної власності, і про внесення змін до рамкового рішення про боротьбу з тероризмом 2002 року, що забороняє підбурювання, пов'язані з тероризмом, вербування (особливо через Інтернет) та навчання.

Домашнє завдання: зробити конспект.

Бажаю успіхів! Консультація відбудеться у відеочаті Вайбера. Усім попередньо налагодити зі мною контакт у Вайбері. Також можна надсилати відповіді на електронну пошту

Якщо будуть виникати питання, звертайтеся, завжди буду рада допомогти. Мій номер телефону у Вас є.

Немає коментарів:

Дописати коментар