ПЛАН МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ДПТНЗ «МПТУ»
2021-2022 н.р.
Основні завдання методичної роботи:
v Створення умов для постійного творчого зростання кожного
педагога, забезпечення професійної самореалізації педагогічних працівників;
v Забезпечення умов для особистістю орієнтованої системи
неперервної освіти, надання педагогам широких можливостей для оновлення,
поглиблення, удосконалення професійної компетентності;
v Забезпечення популяризації педагогічних ініціатив,
перспективного досвіду і реальних досягнень педагогів;
v Удосконалення навчально-виховного та
навчально-виробничого процесів шляхом упровадження інноваційних педагогічних
технологій.
v Здійснення методичного супроводу викладачів, майстрів
виробничого навчання в умовах оновлення освітніх процесів з урахуванням вимог
сучасного інформаційно-технологічного суспільства.
v Ознайомлення із сучасними розробками педагогічного
колективу з питання планування діяльності (проектно-модульне,
комплексно-цільове, програмне планування);
v Ознайомлення з основними законодавчими і нормативними
документами уряду та Міністерства освіти і науки України;
v Вивчення та врахування запитів і проблем педагогічних
працівників щодо удосконалення їх проф. майстерності;
v Включення до плану роботи сучасної інформації, що
базується на передовому педагогічному досвіді;
v Спрямування діяльність на виконання головних завдань,
окреслених в основних законодавчих,нормативних та директивних документах про
освіту;
v Передбачення конкретних заходів, форм і методів
діяльності.
План методичної
роботи
Блок I. Організація
забезпечення
Модуль I.
Організаційні питання
№ |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальні |
Відмітка про
виконання |
|
1 |
На засіданні педагогічної ради затвердити план
методичної роботи |
серпень |
Методист |
|
|
2 |
Організація освітнього процесу, організація харчування здобувачів
освіти та роботи гуртожитку в умовах адаптивного карантину. Дотримання
тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів в училищі
на період карантину у зв'язку з поширенням корона вірусної хвороби (COVID–19) |
До 31.08. |
Директор, інженер
з охорони праці, заступник,методист |
|
|
3 |
Скласти графік проведення засідань методичних комісій,
творчих груп |
До 14.09 |
Метод., голови МК |
|
|
4 |
Скласти графік проведення предметних тижнів, декади
робітничої професії |
До 14.09 |
Метод, голови МК |
|
|
5 |
Скласти графік проведення I етапу Всеукраїнських
учнівських олімпіад із навчальних предметів |
жовтень |
Заступ. директора
з НР, методист |
|
|
6 |
Проводити наради при заступнику директора (за окремим
планом) |
1 р в міс. |
Заступ. директора |
|
|
7 |
Забезпечити педагогічних працівників нормативними
документами, методичними рекомендаціями, надати допомогу педагогам у
складанні плануючої документації |
Серпень-вересень |
Заступник директора,
методист |
|
|
8 |
Здійснювати контроль за виконанням плану методичної
роботи та різних форм методичної роботи |
Протягом року |
Директор |
|
|
9 |
Здійснювати відвідування методичних заходів з метою
контролю якості їх проведення |
Протягом року |
Заступники директора |
|
|
10 |
Ознайомити голів МК з переліком основних форм
методичної роботи НМЦ ПТО на 2021-2022 навчальний рік |
До 14.09 |
Методист |
|
|
11 |
Заслуховувати звіти педагогів, які беруть участь у
роботі творчих груп, семінарах, нарадах НМЦ ПТО |
Січень, травень |
Методист |
|
|
12 |
Індивідуальні співбесіди з педагогами з питань вибору
проблематики самоосвітньої діяльності |
До 14.09 |
Заступ. директора,
методист |
|
|
13 |
Забезпечити проведення занять з педагогами з питань
актуальних проблем сучасної освіти та підвищення їх фахового рівня |
Січень, травень |
Методист |
|
|
14 |
Організувати виставки новинок методичної, педагогічної,
психологічної літератури |
Раз на семестр |
Методист,
бібліотекар |
|
|
15 |
Підготувати і видати проекти наказів: - Про організацію методичної роботи з педагогічними
кадрами; - Про затвердження керівників методичних комісій; - Про проведення атестації у поточному навчальному році |
Вересень |
Заступник
директора |
|
|
Модуль II. Підвищення методичного рівня. Атестація та
курсова перепідготовка викладачів та майстрів в/н |
|||||
1 |
Провести звірку та оновлення плану підвищення
кваліфікації на поточний рік |
Серпень-вересень |
Заступ. директора методист |
|
|
2 |
Забезпечити проходження підвищення кваліфікації
педагогів відповідно до плану роботи. |
Згідно з планом |
Заступ. директора методист |
|
|
3 |
Підвищувати фаховий рівень педагогічних працівників
засобами самоосвітньої роботи (згідно з індивідуальним планом) |
Серпень-травень |
Методист |
|
|
4 |
Розширити сфери використання
інформаційно-комунікаційних технологій через застосування проектних технологій у методичній роботі,
шляхом створення власних електронних підручників, посібників,
електронних презентацій, тестів, навчальних відеофільмів, електронних портфоліо тощо |
Протягом року |
Методист, голови МК, педагогічні працівники |
|
|
5 |
Брати участь у Всеукраїнських та обласних конференціях,
семінарах згідно наказів |
Протягом року |
Заступ. директора методист |
|
|
6 |
Брати участь у заходах, які проводитимуться за планом
НМЦ ПТО |
Протягом року |
Заступ. директора методист |
|
|
Модуль III. Організаційні заходи |
|||||
1 |
Популяризувати новинки методичної літератури шляхом
організації виставок |
1 р на семестр |
Методист |
|
|
2 |
Скоординувати планові заходи; внести корективи у план
методичної роботи на новий навчальний рік |
Квітень травень |
Методист |
|
|
3 |
Підготувати статистичний та аналітичний звіти про
діяльність методичної роботи за минулий рік |
Травень |
Методист |
|
|
Блок II. Зміст і організаційні заходи щодо підвищення науково-теоретичного рівня і ділової кваліфікації
педагогічних кадрів |
|||||
Модуль I. Загальні засідання педагогів різних фахів |
|||||
1 |
Проводити оперативні, організаційні, методичні,
інструктивно-методичні наради, огляд періодичної преси, інформаційних
збірників МОН України |
Протягом року |
Заступники
директора |
|
|
2 |
Організувати роботу семінару з проблеми:«Впровадження
сучасних педагогічних і виробничих технологій у підготовці конкурентоспроможних
робітників» |
Листопад |
Голови МК |
|
|
3 |
Семінар-практикум «Впровадження технологій змішаного
навчання» |
Жовтень |
Голови МК |
|
|
4 |
Методична виставка «Вернісаж методичних ідей» |
Травень |
Голови МК |
|
|
5 |
Підготувати та провести педагогічні ради: 1. Аналіз роботи закладу освіти за минулий н.р.
Пріоритетні напрямки роботи та завдання педагогічного колективу на поточний н.р.
Затвердження попереднього педагогічного навантаження. 2. Виконання регіонального замовлення. Пріоритетні
напрямки навчально-виробничої роботи педагогічного колективу на поточний
н.р. Закріплення класних керівників та майстрів н/в за
навчальними групами. 3. Організація освітнього процесу, організація
харчування здобувачів освіти та роботи гуртожитку в умовах адаптивного карантину.
Дотримання тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів
в училищі на період карантину у зв'язку з поширенням корона вірусної
хвороби (COVID–19) 4. Затвердження перспективного плану розвитку училища,
плану роботи училища на рік, перспективного плану роботи над
науково-методичною проблемою, плану методичної роботи на 2021-2022 н.р. 5. Шляхи покращення фінансового стану. |
Серпень |
Заступник
директора методист, голови МК |
|
|
1.Профорієнтація як фактор розвитку професійної освіти. 2. Психолого-педагогічнийаналіз контингенту учнів І курсу.
Соціально- педагогічний паспорт учнів училища. 3. Про підсумки контрольних робіт за курс базової
загальної середньої освіти учнів І курсу. 4. Про підсумки профорієнтаційної роботи та виконання
плану набору 5. Мотиваційний аспект в організації навчальної
діяльності учнів. Проблеми формування мотивації навчальної діяльності за
сучасних умов. 6. Діяльність педагогічного колективу щодо охоплення
учнів позаурочною діяльністю, особливо учнів пільгових категорій та учнів
девіантної поведінки. |
Вересень |
Заступник
директора методист, голови МК |
|
||
1. Робота над новою методичною проблемою теоретичні
засади та практичне втілення 2. Аналіз діагностичних контрольних робіт за курс
базової середньої освіти. Створення системи профілактики неуспішності
учнів як засіб збереження контингенту. 3.Про стан підготовки учнів до участі в обласних,
Всеукраїнських конкурсах, олімпіадах, конкурсах-захистах. 4.Про хід підготовки навчальних приміщень і гуртожитку
до осінньо-зимового періоду. 5.Реалізація самоосвітньої діяльності педагогічних
працівників на Уроках професійно-теоретичної підготовки як шлях до
формування компетентної особистості. . Роль родинно-сімейного виховання у формуванні
ціннісних установок особистості. Робота з батьками |
Жовтень |
Заступник
директора Методист |
|
||
|
1.Підсумки моніторингу якості освіти та аналіз роботи
училища за І семестр. Завдання подальшого удосконалення навчання та виховання здобувачів освіти у ІІ семестрі. 2.Підсумки виховної роботи за І семестр. Робота
педагогічного колективу з подолання відхилень у навчанні та вихованні
здобувачів освіти. |
Січень |
Голови МК |
|
|
1.Про результати роботи методичних комісій протягом н.р. 2. Стан виховної роботи училища з питання «Профілактика
правопорушень серед здобувачів освіти» (Аналіз відкритих виховних заходів та місце
правового вихова- ння в планах виховної роботи керівників навчальних груп в
поточному році) 3.Ефективне впровадження сучасних досягнень
педагогічної науки і кращого педагогічного досвіду в практику навчально-виховного процесу. 4.Про результати навчально-виробничої роботи за н.р.
Переведення учнів на наступний курс навчання. |
Червень |
Заступник
директора методист, голови МК |
|
||
6 |
Підготувати та провести творчі звіти методичних комісій |
Червень |
Голови МК |
|
|
Модуль II. Науково-методичне забезпечення впровадження
освітніх інновацій |
|||||
1 |
Підвищення фахової майстерності педагогів з низьким
рівнем сформованості дидактичних вмінь: ● інструктаж зі складання тематичних і поурочних
планів; ·
залучення до
роботи в МК залучення до роботи в МК, закріплення наставників;
Вересень ● організація відкритих уроків фахівців ● діагностика роботи і надання конкретної методичної
допомоги; |
Вересень Жовтень Січень Травень |
методист, голови МК |
|
|
2 |
Здійснювати підвищення фахового рівня педагогічних
працівників, здатних удосконалювати навчально-виробничий процес (школа ПДД) |
За окремим планом |
Методист |
|
|
3 |
Забезпечити роботу методичних комісій |
За окремим планом |
Голови МК |
|
|
4 |
·
ознайомлення
педагогічного колективу з досягненнями психолого- педагогічної науки, існуючим ППД з даної проблемної
теми Січень ● створення творчої групи з планування системи заходів,
спрямованих на вирішення запропонованих завдань щодо реалізації
проблемної теми Жовтень ● Оформлення довідково-інформаційних матеріалів з
визначеної проблемної |
Січень Жовтень Травень |
Методист, голови МК, педагогічні працівники |
|
|
5 |
Приймати участь в обласних конкурсах та заходах згідно
плану НМЦ ПТО |
Протягом року |
Методист. Голови МК |
|
|
6 |
Поповнити методичний кабінет: ● науково-методичною літературою; ● зразками планів уроків, позаурочних заходів; ● кращими роботами з самоосвітньої діяльності педагогів |
Протягом року |
Методист, голови МК, викладачі |
|
|
7 |
Професійно-психологічна діагностика рівня розвитку та
саморозвитку педагогів |
Квітень |
Методист |
|
|
8 |
Поповнювати інформаційну базу даних на педагогів, які
спроможні запроваджувати інноваційні технології |
Травень |
Методист |
|
|
9 |
Надавати
методичну допомогу викладачам, майстрам в/н в розробці індивідуальної траєкторії професійного і особистісного розвитку |
За запитом |
Методист |
|
|
10 |
Висвітлювати позитивний досвід запровадження
інноваційних технологій |
Протягом
навчального року |
Методист |
|
|
11 |
Здійснювати інформаційне забезпечення педагогів з
питань запровадження освітніх інновацій |
Протягом
навчального року |
Методист Голови МК |
|
|
12 |
Створити умови для підвищення фахового рівня
педагогічних працівників, які впроваджують інноваційні технології |
Протягом
навчального року |
Заступник
директора |
|
|
Блок III. Вивчення, поширення, впровадження в практику роботи
ПТНЗ сучасних досягнень педагогічної освіти та передового педагогічного
досвіду |
|||||
1 |
Пропагувати та поширювати педагогічний досвід
педагогів: |
Протягом
навчального року |
Методисти. Голови МК |
|
|
2 |
Вивчити та узагальнити матеріали з досвіду роботи
педагогів ПТНЗ: • Гриня Олександра Володимировича, майстра виробничого
навчання. Тема досвіду: «Формування професійної компетентності
здобувачів освіти на уроках виробничого навчання»; • Терещенка Олександра Миколайовича, викладача
математики. Тема досвіду: «Підвищення результативності освітнього
процесу шляхом впровадження інтерактивних та інформаційних
технологій на уроках математики»; • Стєкольщикової І.І, викладачки біології та екології. Тема досвіду: «Підвищення рівня екологічної освіти та
екологічної культури здобувачів освіти в процесі професійної
підготовки»; • Сокола Володимира Григоровича, майстра виробничого
навчання Тема досвіду: «Ефективність використання дидактичних
матеріалів в процесі формування високого рівня навчальних досягнень
здобувачів освіти на уроках виробничого навчання»; • Філіп’євої Валентини Іванівни, викладачки історії,
громадянської освіти, правознавства. Тема досвіду: «Застосування учнівських компетенцій на
уроках суспільних дисциплін» |
Протягом
навчального року |
Заступники директора, голови МК, методист |
|
|
3 |
Школа передового педагогічного досвіду «Використання
інноваційних технологій в педагогічному процесі» |
Протягом н.р |
Методист |
|
|
4 |
Взаємовідвідування уроків (згідно з графіком) |
Протягом н.р. |
Заступник
директора |
|
|
Модуль II. Вивчення якості навчально-виховної роботи |
|||||
1 |
Аналіз стану викладання: Хімії • Української мови та літератури; ·
Іноземної мови • Захисту України; • Історії України; • Математики; • Охорони праці та безпеки життєдіяльності; • С/г машин; • Біології |
Листопад Листопад Грудень Грудень Лютий Березень Березень Березень Квітень |
Заступник директора,
методист |
|
|
2 |
Аналіз роботи методичних комісій: • Спецдисциплін • Загальноосвітніх дисциплін. |
Січень Березень |
Заступник директора,
методист |
|
|
3 |
Перевірка навчально-плануючої документації перед
початком навчального року |
Серпень вересень |
Заступник директора,
методист |
|
|
4 |
Аналіз проведення відкритих уроків |
Січень, травень |
Заступн
директора, методист |
|
|
5 |
Проведення моніторингових досліджень: |
|
|
|
|
|
√ навчальних досягнень учнів I курсу із
загальноосвітніх предметів за курс базової середньої школи |
вересень |
Заступн директора |
|
|
|
√ навчальних досягнень учнів груп I-IІІ курсів |
Згідно графіку |
Заступн директора |
|
|
|
√ індивідуальної роботи педагогічних працівників із
обдарованими учнями |
січень |
Заступн
директора, методист |
|
|
|
√ участь педагогів у методичній роботі; рівень
професійної майстерності |
травень |
Заступн
директора, методист |
|
|
|
√ проведення виховних годин у навчальних групах |
травень |
Заступн
директора, методист |
|
|
|
√ кількість призових місць у II етапі Всеукраїнських
учнівських олімпіадах із загальноосвітніх предметів, конкурсах фахової
майстерності |
травень |
Заступн
директора, методист |
|
|
|
√ результати ДПА (у формі ЗНО) |
червень |
Заступн директора
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар