субота, 19 листопада 2022 р.

 Громадянська освіта 7 гр. І курс. Межова. 24.11.2022

Громадянська освіта 6 гр. І курс. Межова. 25.11.2022

Громадянська освіта 3 гр. І курс.  19.12.2022

Шановні здобувачі освіти, продовжуємо навчання.

Фото виконаних робіт надсилайте у Вайбер або Телеграм


 Практичне заняття: Як організувати і провести кампанію із захисту прав людини в нашій місцевій громаді

1. Опрацюйте матеріал з даної теми
2. Зробіть запис в робочому зошиті із зазначенням теми та дати уроку.
3. Розробіть алгоритм дій
4. Проаналізуйте, як організувати і провести кампанію із захисту прав людини в нашій місцевій громаді

Прості дії для забезпечення прав людини

Наведений нижче список є лише маленькою частиною того, що ви з групою могли б робити. Він призначений для генерування ідей, а не є готовим методом для дій. Будьте креативні та запитайте учасників/учасниць, що, на їхню думку, було найкориснішим або найцікавішим та що відповідало б навичкам тих, хто це б здійснював.

Публічні дії

Публічні дії, такі як вуличний театр, марш протесту, петиції або сидячі страйки мають багато різних цілей, але наведені нижче, можливо, найважливіші/

•    Підвищення обізнаності про проблему
•    Залучення інших до спільної справи
•    Сприяння висвітленню теми засобами масової інформації
•    Демонстрація перед політиками/політикинями або провладними особами того, що люди спостерігають!

Якщо ви розглядаєте можливість публічного заходу, пам'ятайте, що важливо зро­бити щось, що приверне увагу: заставте людей сміятись або зупинитись і витріщитись, можливо, ви забажаєте навіть їх шокувати. Вам необхідно змусити людей заговорити!

Пропозиції для групи


•    Можна написати пісню, або мюзикл, або ж вашу власну постановку та продемонструйте її на вулиці.
•    Зробіть банер та організуйте демонстрацію біля місцевої компанії для протесту проти забруднення, аутсорсингу робіт, трудових прав або чогось аналогічного.
•    Зробіть постери та флаєри щодо вашої проблеми та роздайте або рознесіть по громадських місцях.
•    Створіть сторінку на Facebook для обговорення вашої проблеми; потім вико­ристайте інші форми соціальних мереж, щоб залучити прихильників/прихильниць.

Пропозиції для групи:

•    Організуйте публічне обговорення проблеми, яка вас цікавить. Запросіть публічних діячів та друзів приєднатися.
•    Зробіть своє власне відео або організуйте театральну постановку на тему прав людини.
•    Напишіть статтю до місцевої газети або дайте інтерв'ю на міс­цевій радіостанції/телебаченні. Чи можете ви описати подію (охарактеризува­ти щось) так, щоб вона була привабливою?
•    Поміркуйте над питанням, яке добре розуміє група, та організуйте навчання з іншими групами такого ж віку. 

 Зв'яжіться з місцевими посадовцями/посадовицями, відповідальними за кон­кретне вирішення проблеми; зв'яжіться з опозиційними політиками/політикинями чи іншими особами, які мають вплив на політику. Попросіть про зустріч або організуйте громадські слухання та запросіть їх всіх узяти участь.
•    Напишіть петицію та зберіть якомога більше підписів. Запросіть ЗМІ для участі саме тоді, коли ви збираєтеся вручити петицію особі, що, як ви сподіваєтеся, може вплинути на це питання.
•    Дізнайтеся про правові зобов'язання уряду з прав людини і які договори були ними підписані. Ви можете звернутися за порадою до адвоката чи неурядової організації в цій галузі. Потім напишіть листа своєму депутату/своїй депутатці чи місцевому політику/місцевій політикині, в якому запитайте, що він/вона робить для того, щоб забезпечити виконання цих зобов'язань. Розкажіть ЗМІ!
•    Розгляньте також інші механізми, національні чи міжнародні, які ви можете використати для оскарження стосовно вашої проблеми чи прохання її розгля­ду офіційним органом.

Домашнє завдання:  Розробіть алгоритм дій

Немає коментарів:

Дописати коментар