Громадянська освіта 7 гр. І курс. Межова. 24.11.2022
Громадянська освіта 6 гр. І курс. Межова. 25.11.2022
Шановні здобувачі освіти, продовжуємо навчання.
Фото виконаних робіт надсилайте у Вайбер або Телеграм
Прості дії для забезпечення прав людини
Наведений нижче список є лише маленькою частиною того, що ви з групою могли б робити. Він призначений для генерування ідей, а не є готовим методом для дій. Будьте креативні та запитайте учасників/учасниць, що, на їхню думку, було найкориснішим або найцікавішим та що відповідало б навичкам тих, хто це б здійснював.
Публічні дії, такі як вуличний театр, марш протесту, петиції або сидячі страйки мають багато різних цілей, але наведені нижче, можливо, найважливіші/
• Підвищення обізнаності про проблему
• Залучення інших до спільної справи
• Сприяння висвітленню теми засобами масової інформації
• Демонстрація перед політиками/політикинями або провладними особами того, що люди спостерігають!
Якщо ви розглядаєте можливість публічного заходу, пам'ятайте, що важливо зробити щось, що приверне увагу: заставте людей сміятись або зупинитись і витріщитись, можливо, ви забажаєте навіть їх шокувати. Вам необхідно змусити людей заговорити!
Пропозиції для групи
• Можна написати пісню, або мюзикл, або ж вашу власну постановку та продемонструйте її на вулиці.
• Зробіть банер та організуйте демонстрацію біля місцевої компанії для протесту проти забруднення, аутсорсингу робіт, трудових прав або чогось аналогічного.
• Зробіть постери та флаєри щодо вашої проблеми та роздайте або рознесіть по громадських місцях.
• Створіть сторінку на Facebook для обговорення вашої проблеми; потім використайте інші форми соціальних мереж, щоб залучити прихильників/прихильниць.
Пропозиції для групи:
• Організуйте публічне обговорення проблеми, яка вас цікавить. Запросіть публічних діячів та друзів приєднатися.
• Зробіть своє власне відео або організуйте театральну постановку на тему прав людини.
• Напишіть статтю до місцевої газети або дайте інтерв'ю на місцевій радіостанції/телебаченні. Чи можете ви описати подію (охарактеризувати щось) так, щоб вона була привабливою?
• Поміркуйте над питанням, яке добре розуміє група, та організуйте навчання з іншими групами такого ж віку.
Зв'яжіться з місцевими посадовцями/посадовицями, відповідальними за конкретне вирішення проблеми; зв'яжіться з опозиційними політиками/політикинями чи іншими особами, які мають вплив на політику. Попросіть про зустріч або організуйте громадські слухання та запросіть їх всіх узяти участь.
• Напишіть петицію та зберіть якомога більше підписів. Запросіть ЗМІ для участі саме тоді, коли ви збираєтеся вручити петицію особі, що, як ви сподіваєтеся, може вплинути на це питання.
• Дізнайтеся про правові зобов'язання уряду з прав людини і які договори були ними підписані. Ви можете звернутися за порадою до адвоката чи неурядової організації в цій галузі. Потім напишіть листа своєму депутату/своїй депутатці чи місцевому політику/місцевій політикині, в якому запитайте, що він/вона робить для того, щоб забезпечити виконання цих зобов'язань. Розкажіть ЗМІ!
• Розгляньте також інші механізми, національні чи міжнародні, які ви можете використати для оскарження стосовно вашої проблеми чи прохання її розгляду офіційним органом.
Домашнє завдання: Розробіть алгоритм дій
Немає коментарів:
Дописати коментар