Громадянська освіта. 7 група І курс. 16.03.2023. Межова
Громадянська освіта. 6 група І курс. 17.03.2023. Межова
Шановні здобувачі освіти, продовжуємо навчання.
Фото виконаних робіт надсилайте у Вайбер або Телеграм
Практичне заняття: Що я можу зробити для своєї громади
Запишіть у зошит тему практичного заняття: Що я можу зробити для своєї громади.
Будь тією зміною, яку ти хочеш бачити у світі.
Махатма Ганді
Зміни на краще не відбуваються самі по собі. Для цього кожен громадянин має активно брати участь в житті своєї громади: усвідомлювати проблеми, докладати зусиль для їх вирішення і діяти.
Саме завдяки участі можна навчитися тому, що ж означає громадянство і як бути громадянином. Молодіжна участь може розглядатися як форма партнерства між молоддю і дорослими. Існують різні ступені можливостей участі молоді та здійснення нею своєї відповідальності, в залежності від місцевих ситуацій, ресурсів, потреб і рівня досвіду.
Розглянемо рівні активності молоді, на основі «Драбини участі» Роджера Харта (автор моделі «Участь дітей від символізму до громадянства»)
Визначте, яку сходинку найчастіше займаєте ви. Чому?
(відповідь запишіть у зошиті)
Позначте, наскільки ви, на вашу думку, активно берете участь в житті місцевої громади?
Чому ви бачите свою участь саме так?
Чи хотіли б ви змінити ситуацію? Чому?
Громадянин, який хоче бути господарем свого життя, розбудовувати свою громаду, берегти та розвивати демократичне суспільство, завжди проявляє свою громадянську позицію.
Громадянська позиція це -
Громадянин, що бере участь, діє, виявляє свою громадянську позицію стає активним громадянином. Суспільство, що об’єднує громадян з активною громадянською позицією називають громадянським суспільством.
Заповніть в зошиті таблицю.
Опишіть територіальну громаду в якій ви проживаєте.
Бажаю успіхів! Консультація відбудеться у відеочаті Вайбера. Усім попередньо налагодити зі мною контакт у Вайбері. Також можна надсилати відповіді на електронну пошту
Немає коментарів:
Дописати коментар