вівторок, 27 вересня 2022 р.

  Громадянська освіта, 2 група ІІ курс

27.09.2022

Фото виконаних робіт надсилайте у Вайбер або Телеграм

Практичне заняття: Створюємо ЗП(ПТ)О (шкільні) медіа

1.Опрацюйте матеріал з даної теми с.122 Підручник Громадянська освіта О.О..Гісем,О.О.Мартинюк , 10 кл

Скористайтеся посиланням

  • Громадянська освіта
https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/10-klas/8-gromadyanska-osvta-10-klas/


Пригадайте
1. Що таке мас-медіа?
2.Якими є їхні функції в соціумі?
3.Якою є основна мета мас-медіа?
4. у чому полягає відповідальність мас-медіа перед соціумом?

1.   

2. Зробіть запис в робочому зошиті із зазначенням теми та дати уроку.
3. Дайте відповідь на запитання на с.123. Напишіть " Алгоритм створення газети". Які проблеми у Вас виникають?

Додаткова інформація

Відомості про газету.

Контент – зміст газети чи журналу. Може бути у вигляді новин,матеріалів, статей.

Спеціалізоване медіа – медіа вузької направленості або нішеве.

Інфографіка – таблиці, рисунки, діаграми.

Мультимедіа – різні медіа зібрані та об’єднані однією редакцією.

Конвергентна редакція – робить контент/інформацію для кількох видів мас-медіа, наприклад для газети та сайту.

Фейк – то неправдива та неперевірена інформація.

Створення газети для учнів:

1.      набуття знань про реальне життя і аналітичних навичок через креативну форму;

2.      можливість висловити свою думку більшій аудиторії, зокрема і через мас-медіа;

3.      цікаве і нестандартне навчання.

       Відомості про статтю.

Основний текст статті повинен мати цілком визначену структуру. Підрозділі статті, які наведено нижче, повинні бути пронумеровані, виділені у тексті жирним шрифтом і розташовані на окремому рядку як підзаголовки.

1. Вступ (актуальність теми, мета і завдання статті).

2. Теоретичне підґрунтя (огляд літератури і попередніх досліджень з цієї чи суміжної проблематики).

3. Висновки. Обсяг – близько 2000 знаків.

4. Подяки (за потреби).

5. Додатки і Таблиці (якщо є Додатки і Таблиці, то вони обов’язково повинні мати заголовки і порядкові номери; примітки слід розміщувати безпосередньо під таблицями. В тексті статті обов’язково мають бути посилання на ці додатки чи таблиці).

6. Список літератури подавати у порядку цитування в тексті.

 Рефлексія:

1. «Створення шкільного медіа»:

А) Етапи створення газети.

Б) Переваги і недоліки в шкільних медіа.

2. Навіщо людині потрібна медіаграмотність?



Також можна надсилати відповіді на електронну пошту

Домашнє завдання.
Опрацювати текст. Написати "Алгоритм створення газети"

Бажаю успіхів! Консультація відбудеться у відеочаті Вайбера. 

Усім попередньо налагодити зі мною контакт у Вайбері. 

Також можна надсилати відповіді на електронну пошту

Якщо будуть виникати питання, звертайтеся, завжди буду рада допомогти. Мій номер телефону у Вас є.

Немає коментарів:

Дописати коментар